czwartek, 18 kwietnia 2013

Konkursowy tort inspirowany Wielką Brytanią

Tydzień temu natknęłam się na konkurs... Trzeba było upiec ciasto, zrobić zdjęcie i wrzucić na forum na stronie www.gotujmy.pl
Nie musiałam się długo zastanawiać, że będzie to biszkopt Królowej Wiktorii, ale jaki będzie miał kształt to już zajęło moje myśli przez dłuższy czas :)

Oto moje "dzieło" ;)




Skoro ciasto było inspirowane monarchią ;) kształt też nawiązywał do Królowej, a właściwie do kapelusza Królowej Elżbiety II. Na górze kapelusza umieściłam flagę Wielkiej Brytanii, a dookoła różne symbole m.in. Big Ben, budka telefoniczna, koniczyna (reprezentantka Irlandii) i imbryczek z filiżankami.
Miałam wielką frajdę z przygotowywania tego tortu, a i nagroda napędzała do pracy :) Nie mówiłam co było nagrodą?... upss.... Nagrodą był wyjazd do Londynu i spotkanie z Mega Gwiazdą Masy Cukrowej... Buddym Valastro :)

Do konkursu zgłosiło się dużo ciekawych i pięknych tortów, wyniki były ogłoszone dzisiaj i ... niestety nie wygrałam, ale czy to ważne? Z jednej strony szkoda spotkania, ale z drugiej to był mój pierwszy konkurs. Jeżeli będzie taka możliwość będę brała udział w takich wydarzeniach, bo to kolejny dobry powód do zrobienia czegoś fajnego :)

A tu jeszcze tort od środka, zdjęcie słabej jakości, ale emocje już opadły i zapomniałam porządnego aparatu ;)

Biszkopt Królowej Wiktorii przełożony bitą śmietaną z serkiem mascarpone

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz