wtorek, 14 maja 2013

Moje słodkie 30te urodziny ;)

Niedawno obchodziłam 30te urodziny :) Z tej okazji upiekłam tort z szampańskim kremem maślanym i truskawkami. Przepis znalazłam w książce pt.: "Pieczenie krok po kroku. Podstawowe rodzaje ciast i przepisy dla początkujących" Już na początku uśmiałam się jak norka, bo tort, który wybrałam był najtrudniejszy i najbardziej pracochłonny. I przyznam szczerze, że gdyby nie fakt, że piekę ciasta od dziecka, to pewnie nie udałoby mi się uzyskać zamierzonego efektu. Ale o tym napiszę Wam później jak będę przedstawiać przepis

 
Piętrowy tort ombre
Bardzo długo zastanawiałam się jak ma wyglądać mój tort i znowu padło na falbanki :) Tym razem zdecydowałam się na piętrowy tort, cieniowany i falbanki z masy cukrowej :) Efekt był niesamowity. Byłam z siebie dumna i stwierdziłam, że zrobiłam sobie super prezent :)




1 komentarz:

  1. Sliczny. Super kolorki falbanek, ładnie skomponowane kolorystycznie. Ja bym tylko zmieniła jedno... Świeczki, psuja efekt "wow". Zrobiłabym fantazyjne cyferki np. z ciemnofioletowej masy

    OdpowiedzUsuń